.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ساری

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: عوامل یگان امداد این شهرستان در پی تردد یک دستگاه پراید سواری و مشکوک شدن آن در سطح شهر، بلافاصله مبنی بر تعقیب و مراقبت خودروی مذکور و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

 

او افزود: با حضور ماموران، راننده خودروی با رویت پلیس، اقدام به فرار کرد که ماموران با تعقیب و مراقبت و صدور چندین مرتبه دستور توقف و با رعایت قانون بکارگیری سلاح در نهایت وسیله نقلیه متوقف و ۲ نفر از نامبردگان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

سرهنگ حسن زاده گفت: متهمان دارای چندین مرتبه سابقه سرقت اعم از وسائل داخل خودرو و سرقت اماکن و ... داشته که طی بازدید و بررسی دقیقی از خودرو با حضور مامورین مقدار تقریبی انواع مواد مخدر و چندنوع قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و ... هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.